Katalog-blogow.pl PrzezProjektor: Nieznośny ciężar wielkiego rozczarowania - krótko o nowym filmie z Nicolasem Cagem

O stronie

Witaj na Przez Projektor! Na tej stronie znajdziesz dłuższe teksty (recenzje, opinie, przemyślenia) związane z filmami i serialami, które pojawiły się na stronie FB. Zapraszam Cię do polubienia profilu na Facebooku - znajdziesz tam aktualne newsy, doniesienia oraz komentarze związane ze światem kina i nie tylko!

poniedziałek, 9 maja 2022

Nieznośny ciężar wielkiego rozczarowania - krótko o nowym filmie z Nicolasem Cagem

 ,,Nieznośny ciężar wielkiego talentu" okazał się dla mnie rozczarowaniem. Scenariusz zatrzymał się na bardzo fajnym pomyśle, którego realizacja nie wypadła już tak dobrze.

 
 


Film brał długi rozbieg, zanim ostatecznie wciągnął mnie w opowiadaną historię.
Zbyt długi...
Później jest lepiej, ale nadal w wielu miejscach czułem rozwleczenie fabuły.
W końcu następuje akcja... która jest bardzo liniowa, wykropkowana i znowu ciągnie się, nie dając chwili oddechu. 
 
Film jest bardzo niewyważony. Podobna sytuacja jest w kwestiach dialogowych, gdzie w jednym momencie czułem się wciągnięty i zaangażowany w rozmowę bohaterów, a w drugim z niecierpliwością czekałem na przejście do kolejnej sceny.
 
 
 
 
 
 
 
 
Nie jestem fanem Nicolasa Cage, ale rola Pedro Pascala przyniosła solidne oparcie, dzięki czemu byłem w stanie uwierzyć w relację tworzoną na ekranie. Jako że Cage był głównym bohaterem liczyłem też na swoiste rozliczenie lub podsumowanie jego dotychczasowej kariery, niestety bardziej czułem, że w większości jest to ,,fan service movie". Oczywiście znalazło się w nim wiele ciekawych elementów, jednak całościowo nie wyszło tak dobrze jak oczekiwałem. 
 
 
Już na poziomie zwiastuna mogliśmy zaobserwować bardzo ładne ujęcia, które trzeba docenić. Co z tego, jeżeli jednak całość wydaje się zwyczajnie banalna, przewidywalna i bez większej głębi. A w ostatecznym rozrachunku nie jest także na tyle rozrywkowa.
Film ma swoje dobre momenty, ale jeżeli myśleliście o seansie kinowym to zdecydowanie lepiej poświęcić ten czas na coś innego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz